
Ośrodek świadczy usługi w zakresie:
Usługi świadczone są przez wykwalifikowanych terapeutów zgodnie z Kodeksem Etycznym oraz Polityką Ochrony Małoletnich.
Tak. Jeśli sesja nie zostanie odwołana z wyprzedzeniem, terapeuta rezerwuje dla Ciebie czas, który mógł zostać przekazany innemu klientowi. Opłata obejmuje zatem blokadę tego terminu. Warto więc wcześniej poinformować o zmianach. To wspiera zarówno Ciebie, jak i organizację pracy terapeuty.
Jeśli opłaty za sesje zalegają, terapeuta może czasowo zawiesić terapię, do momentu uregulowania płatności. Robi to nie po to by karać, lecz aby zapewnić bezpieczeństwo procesu terapeutycznego oraz jasność zasad. Jeśli masz trudność z płatnościami warto o tym porozmawiać
Tak, ale zawsze wymagana jest zgoda rodzica lub opiekuna prawnego. To warunek konieczny, aby terapia mogła się rozpocząć. W przypadku młodzieży omawiamy także, jakie informacje pozostają poufne, by młoda osoba mogła czuć się bezpiecznie.
Tak. Opinia psychologiczna to odrębna usługa i jest płatna z góry, ponieważ wymaga dodatkowego czasu diagnostycznego i przygotowania pisemnego dokumentu. Zawsze możesz wcześniej dopytać o zakres opinii i przewidywany termin jej wykonania.
Zawsze można o to zapytać, ale nagranie wymaga świadomej zgody terapeuty. Jeżeli nagrywanie sesji mogłoby zaburzyć komfort lub proces terapeutyczny, terapeuta może odmówić. Zawsze można razem poszukać innego sposobu utrwalenia wniosków z terapii.
Terapeuta pracuje w określonych godzinach, dlatego nie jest dostępny 24/7 jak służby interwencyjne. W nagłych sytuacjach zagrożenia życia lub zdrowia najważniejszy jest kontakt z numerem alarmowym 112 lub odpowiednimi instytucjami kryzysowymi.
Zmiana lub odwołanie terminu powinna nastąpić z odpowiednim wyprzedzeniem, zgodnie z zasadami regulaminu, aby uniknąć opłaty za sesję. Moment, w którym poinformujesz o zmianie, ma znaczenie dla płatności i organizacji pracy terapeuty. Jeśli nie możesz przyjść daj znać jak najszybciej, a wspólnie znajdziemy nowy termin.
